Training In-house
”Oamenii sunt resursa de baza a oricarei intreprinderi; intreprinderea umana este cea mai bogata aventura pe care o poti trai” Jacques Salomé
Relatiile interumane stau la baza oricarei institutii profesionale. Comunicarea este seva în organizatii iar de calitatea acestei comunicari depinde, la final, intreprinderea insasi. O buna gestiune a comunicarii permite dezvoltarea personala a angajatului, ea favorizeaza motivatia, calitatea prestatiei şi eficacitatea acestuia.
Contacteaza-ne pentru sesiunile deschise sau pentru un training în cadrul organizatiei tale.
Interventia noastra in organizatii se bazeaza pe metode care si-au dovedit eficacitatea:
- Metoda ESPERE – pedagogie a comunicarii si relationarii
- Tehnici de coaching, NLP
- Instrumente de interactionare si relaxare
- Exercitii de cooperare, comunicare, incredere, creativitate
Modulele de formare alterneaza aportul didactic cu situatiile practice si scenarizarea studiilor de caz traite de participanti in contextul profesional. Privilegiez interventiile scurte (2-3 zile) dupa care pot urma sedinte de follow-up individuale sau de grup, în functie de nevoile intreprinderii. Domeniile de interventie sunt:
Comunicarea in organizatii / dificultati relationale
Comunicare interpersonala
Management de echipa
Gestiune conflicte
Management de proiect
Team building
Gestionarea stressului
Vorbitul in public / Abilitati de prezentare
Management de echipa
Lucru în echipa
Dezvoltarea relatiei cu clientul
Abilitati de negociere / performanta in vânzare prin comunicare