Training2019-02-13T08:36:39+00:00

Training In-house

”Oamenii sunt resursa de baza a oricarei intreprinderi; intreprinderea umana este cea mai bogata aventura pe care o poti trai” Jacques Salomé

Relatiile  interumane stau la baza oricarei institutii profesionale. Comunicarea este seva în organizatii iar de calitatea acestei comunicari depinde, la final, intreprinderea insasi. O buna gestiune a comunicarii permite dezvoltarea personala a angajatului, ea favorizeaza  motivatia, calitatea prestatiei şi eficacitatea acestuia.

Contacteaza-ne pentru sesiunile deschise sau pentru un training în cadrul organizatiei tale.

Vezi cursurile deschise

Interventia noastra in organizatii se bazeaza pe metode care si-au dovedit eficacitatea:

  • Metoda ESPERE – pedagogie a comunicarii si  relationarii
  • Tehnici de coaching, NLP
  • Instrumente de interactionare si relaxare
  • Exercitii de cooperare, comunicare, incredere, creativitate

Modulele de formare alterneaza aportul didactic cu situatiile practice si scenarizarea studiilor de caz  traite de  participanti in contextul  profesional. Privilegiez interventiile scurte (2-3 zile) dupa care pot urma sedinte de follow-up individuale sau de grup, în functie de nevoile intreprinderii. Domeniile de  interventie sunt:

  • Comunicarea in organizatii / dificultati relationale

  • Comunicare interpersonala

  • Management de echipa

  • Gestiune conflicte

  • Management de proiect

  • Team building

  • Gestionarea stressului

  • Vorbitul in public / Abilitati de prezentare

  • Management de echipa

  • Lucru în echipa

  • Dezvoltarea relatiei cu clientul

  • Abilitati de negociere / performanta in vânzare prin comunicare